Постановка касового апарату на облік

Касові апарати застосовуються в будь-якій формі бізнесу, дозволяючи надати клієнтам відповідні чеки та платіжні документи, які можуть бути використані для розрахунку податкових виплат. Здійснення торговельної діяльності без використання ККМ – це грубе порушення для підприємців, яка може обернутися не тільки досить серйозними штрафами на користь держави, а й позбавленням ліцензії на ведення певного виду діяльності.
Нами буде розглянута реєстрація касового апарату для ІП, оскільки за деякими
критеріям вона відрізняється від реєстрації ККМ для інших форм господарської діяльності. Давайте розберемося, що можна віднести до терміну ККМ. Як правило, сюди входять касові апарати, вимірювальні ваги, а також платіжні термінали, причому кожен пристрій має бути зареєстроване в податковій інспекції. Для цього вам достатньо звернутися у відділ обліку ККТ будь-якої податкової інспекції, який проведе всі необхідні заходи і видасть потрібні документи.
Постановка касового апарату на облік. Не забувайте, що проста установка касового апарату – це не вихід, оскільки така довільність може вилитися вам у копієчку. Відводяться певні терміни на реєстрацію торгового обладнання різного призначення, виходити за які ви не маєте права. Забігаючи вперед зауважимо, що тільки податковий орган у подальшому має право знімати на вивчення фіскальну пам’ять апаратів, а також проводити зняття їх з обліку та перереєстрацію.
Як підготуватися до реєстрації
Як було сказано вище, реєстрація касового апарату для ТОВ та ВП незначно відрізняються за своїми критеріями, тому слід враховувати даний факт при виборі форми діяльності. Перед самою процедурою реєстрації апаратів або терезів у податковій інспекції, потрібно закупити все необхідне обладнання. Ви можете поцікавитися прямо у співробітників податкової інспекції про те, яке обладнання краще всього придбати у вашому випадку.
Справа в тому, що не кожна інспекція візьметься за реєстрацію надто складного імпортного обладнання, яке може не відповідати місцевим стандартам. Часто саме в цьому і криється більшість складнощів. Не забудьте укласти з таким центром договір на подальше обслуговування обладнання, що також дуже важливо, адже провести ремонт своїми руками не завжди вдається.
Таким чином, покупка та реєстрація касового апарату-це відповідальне і важливий захід для будь-якого бізнесмена або індивідуального підприємця.
Реєстрація ККМ в податковій інспекції
Заздалегідь встановіть собі час на відвідування інспекції, щоб фахівці, які виробляють сертифікацію та складання документів, були вільні.
Не забудьте про те, що при реєстрації ККМ в податковій інспекції у вас повинні бути при собі численні документи, в які буде вноситися запис про те, що ви використовуєте в роботі касові апарати та інші пристрої для здійснення вимірювальної роботи. Документи для постановки ККМ на облік – це стандартний набір документів для підприємців, які вони повинні надавати податковим інспекторам у разі проведення перевірки.
Як тільки отримані сертифікаційні документи, ви можете приступати до експлуатації касових апаратів, проте співробітники повинні бути навчені роботі з ними. Категорично не допускаються помилки при веденні звітності, оскільки надалі вам доведеться звітувати за кожен крок перед інспекторами.

Постановка касового апарату на облік reviewed by on Березень 9, 2015 rated 3.7 on 5.0

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>